5/30/2009

Gammal skåpmat.

Tja, här jobbas det. Och så jobbas det lite. Åååhhh så lite mer jobb. Inte för att låta gnällig, men det har faktiskt varit 25 grader varmt ute idag... Och det är ju underbart för alla dem som haft möjlighet att njuta av det. :)


Jobbandet påverkar allvarligt mitt scrappande. På mitt scrapbord ligger pinfärska Early Bird-papper och lockar. Hur som, så finns det väldigt lite nytt att lägga ut, däremot en layout som var med i Scrapbooking mm för lite sedan.

Jag brukar inte skicka in, men när den var färdig så passade den till det tema de frågade efter. Och jag blev (och är) fortfarande förvånad att den kom in, för maken till obalanserad layout får man väl leta efter. Däremot älskar jag själva temat och fotot. Det är en väldigt speciell stund som är dokumenterad.

Nu ska jag ta sista rycket med globaliseringen för i kväll. Ha en skön fortsatt helg!

1 comment:

Vibeke said...

Så utrolig fint denne var!!! Likte godt oppsettet på denne - en lekker layout:)