5/07/2009

Scrapfeber...

...är slut och det blev onekligen lite tomt. Fast jag VANN en deltävling whoohoooo! Och idag fick jag ett paket från Magdas med massor av fint. Papper från Webster's, Prima och Fancy Pants bland annat. Och nu har jag hittat till Allt om scraps tiodagarscrop. Wohoo! Igen! Så saker och ting verkar ordna upp sig inför helgen. Hehe. Mitt första bidrag till croppen är en lift av Malwas fina layout Amsterdam som du hittar HÄR. Jag fastnade för dess fokus på text och dess rena fina linjer. Och såhär blev min variant. Den handlar om det fantastiska med att ha barn och hur häftigt det är att känna igen sig själv i sitt barn och att dela upplevelser och känslor med varandra.
Och efter att snälla Agneta påpekat att jag inte kan stava har jag nu gjort en justering av undertiteln. Men lat är jag, så något nytt foto blir det inte. Idag i alla fall...
Nu ska jag göra lite studentkort. Sommaren är på väg. Tjohoo.

2 comments:

Agneta said...

den sjunde vgåen verkligen?

Fint med en LO med så mycket text, de tär jag inte van att se. Det inspirerar mig, för det vill jag göra på min nästa LO.... Vem vet vad det blir.

ag gillar det blåa på fotot ihop med det gröna. Snyggo snyggo!

Ulrika said...

He he he ... fast jag tycker ju att såna felstavningar är rätt charmiga ... Layouten är kanonfin, gillar färgerna, bollfransen, texten ... Nice helt enkelt! Grattis till vinsten också!