10/16/2010

Jag – en tårtpingla???

Heheee, jaaa, alltså, tydligen tycker man på Svensk Scrapbooking att jag är det. :):):) Tjohoo!!! Jag hade förmånen att vinna fyra utmaningar från förra helgens crop, OCH tillsammans med EmmLa bli utnämnd till croppens tårtpingla. Jag gillar tårtor!!! Stor lycka!!! Så jag tänkte att jag skulle blogga alla alster som ligger till grund för tårtpingleriet – 4 layouter, 4 kort och 2 alter. 3 har jag redan bloggat här, men de får vara med i alla fall.

Here are the projects I did last week at the Cyber Crop hosted by Svensk Scrapbooking. I won four challenges (YIHAA!!) AND I won the prize among the ladies who completed all 10 challenges. I got a great title which is totally not translatable!!! But it has something to do with cakes since it was a birthday crop. I can relate to cakes! For sure! Anyway, I’m over the moon and totally honored and I wanted to share all my projects from last weekend: 4 layouts, 4 cards and 2 altered projects.Bowlingförälder-1första semesternMin bästa födelsedag Fri från syndTack liftHi There4 ny Thanks a bunch 2 Tårtbit2 Paket 2_redigerad-1

Thanks for letting me share!!! :):):)

Have a fab weekend!!! I’ll be back tomorrow with Super Sketchy Sunday!

Tesa

13 comments:

li-bee-ti said...

Oh, my!!!!! All, but all, of your projects are stunning! I just can't believe you've made them all on one day!!!!
Congrats on your winnings!! You're definitely the QUEEN!!!

And I'm totally in love with that vingage tag card! You rock the vintage styly, girl!

Have a great weekend and come back soon..........

Annika kort & gott said...

Vilken härlig titel du fått, tårtpingla, det låter fantastiskt! Det är välförtjänt för alla dina alster är superfina.
kram Annika

Lisa-olsi said...

Jag är inte ett dugg förvånad över
att du vann så många utmaningar.
Jättefina alster!
GRATTIS, tårtpinglan :)
Kram Lisa

mallan said...

Grattis!

Kortet med 4an var ju fantastiskt!

sara_80 said...

Klart du är en tårtpingla!!! Så mycket vackert som du skapar! :)

Kram Sara

Julie Tucker-Wolek said...

Wowwwwwwwwwwwwwwww! These are all GORGEOUS!!! I loveeeeeeeeeee the lo's, the cards...and OMYSTARS ... I loveeeeeeeeeeeeeee that cake!! CONGRATS on the win too! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

~amy~ said...

holey moley woman...chock full of eye candy! LOVE everything...good grief...you are so very talented!

Petra said...

Sååå fina alster allihop. Har beundrat dem inne på SS redan tidigare, men de tål ju att beskådas hur många gånger som helst. Grattis, du är väl värd alla utmärkelser och priser. Du är ju ett proffs!
Kram
Petra

Anonymous said...

oh my goodness... these projects are just FANTABULOUS.. love everyone of it................................ gorgeous!!!!!! :D

Tesa/Therese said...

Stort grattis Tårtpinglan:)
Kram Tesa

~ Sophia ~ said...

Grattis til dina välförtjänta vinster!
Vilka underbara alster du skapat! Blir alldeles mållös när jag kikar på dem!
Tårtpingla...jo, men så absolut du är!!
Ha en underbar fortsättning på helgen.

Cornelia said...

Ja, ingen är väl förvånad. Inte jag iallafall. Du är HELT fantastisk!!! Vilka alster! Vilken känsla! Vilket PROFFS du är!!!

Ulrika said...

Tesa, du är verkligen fantastiskt begåvad, jag älskar precis vartenda ett av dina alster! Stort grattis till en välförtjänst titel! <3